tripp till borlänge

Tjeeena!
I fredags åkte jag till Hannah, vi kollade på idol och myste sen igår gick vi ut och knäppte lite foton som jag lägger upp när jag har tid! Sen gjorde vi tacos och åt och efter ett tag kom farmor och hämtade mig.
Sen senare på kvällen så gjorde vi langos, supergott verkligen:)
Och idag så tänkte jag att jag skulle vara hemma och plugga med icke..jag hängde med mamma och dom till borlänge ist på biltema sen åkte vi till clas ohlsson & lager 70. Såg att dom hade gjort om på clas ohlsson, kändes som typ miniIKEA! fick med mig nytt headset, rakblad och mascara! aja när vi kom hem så sprang jag och wanja ut och knäppte lite bilder, men dom blev inte bra alls kände mig helt slut efter allt bilåkande + att solen hade gått ner.  Nu sitter jag här och har precis duschat, ska lägga mig och ladda om mig för en ny vecka!!
I morgon åker vi till St:Mikael och är där över dagen, ska kika på några program åså. men det är så sjukt svårt tycker jag, vet inte om jag vill gå i mora eller falun eller vad jag ens vill gå för linje..gaaaah! fan snart dax

ni får väl två bilder på mig från när jag och hannah var ute:)




Kommentarer
Postat av: mikaelaa

Du är så grymt fin nanette! :)

2010-10-18 @ 18:21:11
URL: http://bahmycket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0