tredagarkvar

sen är de höstlov, herregud va skönt!! haha. och det är mindre än 2 månader kvar tills julafton;) lite man längtar dååå. I dag åkte jag till skolan och hade en lektion, men fick så jävla ontimagensåvissteintevartjagskulletavägen så jag ringde mamma så fick hon komma och hämta mig. la mig på soffan när jag kom hem och tänkte att de skulle gå över och somnade sååklart, så vaknade 12 igen och kollade på tv ett tag. sen gjorde jag lite käk och pluggade. vid 6 åkte jag ner till gymmet med mina körde lite ben, armar och mage, sen hem och kollade på paradise hotel och åt.
nu sitter jag här och ska snart ta mig en skön dusch sen lägga mig:)

och i morgon åker Ewwe till
Turkiet igeeeeeen. inge avis allssss:)
4 ggr på ett halv år, desperat? ;) JAPP

Nu har vi också bokat boende var vi ska vara över jul, blir att bosätta sig en vecka i Hundfjället då!!
Verkar bra iaf:)
ska man åka till avesta i helgen eller vara hemma i orsa?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0