the first snow have just come

som sagt, nyss snöade det utanför mitt fönster uppe i hansjö! kallt men det blir ju alltid ljusare på kvällarna ute:) och mysigare(L)
tänkte skriva lite smått om vad som hände igår.
slutade tolv och gick till mammas jobb, satt mig där och skulle plugga lite, men blev att jag färgade håret ist! mörkare :) som jag hade innan jag åkte till turkiet ungefär.
sen halv tre gick jag till bussen och åkte in till mora och träffade Hannah. Det var superkul att få träffa henne igen efterallt! fick med mig två nagelack och en t-shirt också! Vi åt tacotallrik på kaffestugan sen gick jag och dansade. Var grymt kul, som alltid ;) ny dans började vi på också, en "hatt dans" :D
sen när jag kom hem hade sonny hämtat ut mitt proteinpulver:)

idag är det fredag och det kan inte bli bättre! dryg dag i skolan men var bara att se fram emot helgen.
gick till gymmet direkt efter jag slutade sen åkte jag hem och käkade, och nu sitter jag här! ska snart ringa hannah och se om jag ska åka till henne eller hur de blir. det visar sig:)


t-shirt från H&M

nagelack från H&M, och cubus tror jag?

chokladsmak

trevlig helg alla sötnosar! PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0