seg lördag?

yes! de kan man säga..
vaknade typ 11 i morse, gick upp och åt jätte god frukost! igår kväll efter idol gick jag hem till mina och kollade på film, det blev step up! var så längesen, och den är så grymt bra :) sen idag har jag bara kollat på tv typ..hela dagen. kändes som att jag inte hade något liv. haha. men kan vara skönt att ta de lugnt någongång också ;) runt 6 käkade vi grillat älgkött med klyftpotatis & rotfrukter i ugn och till de rödvinsås:) nu ikväll har jag setat hemma och vart barnvakt åt herman. och snart kommer Hannah, senare ska vi bada bubbelpool och mysa :D
nej nu ska jag vara social med wanja och dom :) ha en fortsatt trevlig kväll alla;) pussen


bjudeeeer på den här, beach bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0