lite nytt

heey , de var inte igår :) har haft det helt underbart i turkiet verkligen , men tänkte att jag skriver om de när jag lägger upp fotorna sen annars kommer det ta en hel dag, har inte den snabbaste datorn just nu..
var iaf iväg till kupolen i går med kalle, andé och inez. blev en massa shopping och skatt! trevligt var de.

tänkte lägga upp bilder på de jag köpte där och i turkiet :)





fårskinn/mocka jacka från carlings

parfym från kicks

örhängen från bik bok

jeans från gina

leggins från gina

strumpbyxor från gina

kängor från din sko


Ralph Lauren tröja från turkiet

Dolce Gabbana tröja från turkiet

brillor från turkiet

converse från turkiet


det var nog allt ;) nu ska jag gå och duscha sen sova!
godnatt puss alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0