I miss turkey so much

Åkte ifrån min älskade kusin i avesta idag, vilket inte var kul. Har haft de supermysigt med henne i helgen, mycket dans, film och promenad. Saknar henne lika mycket nu som jag gjorde innan jag kom till henne. usch inte kul.
Kom hem vid 18 tiden , då drog jag och Wanja och gymmade direkt! så nu känner vi oss starka!!!
Ska väl hoppa in i duschen snart , sen lägga mig.

Sitter också och drömmer mig tillbaka till Turkiet, saknar det så jag vet fan inte vad jag ska ta mig till snart.. bara skolan som hindrar mig att inte åka dit, annars hade jag lätt dragit dit och vart där några månader.
Dansen på showen är ju för härlig (Ewwe bara du som förstår?) dansar ihjääääääl mig

två låtar som får mig att drömma tillbaka.



bir ask, bir hayat♥



Kommentarer
Postat av: Ewwwwiiis

saknar dig som fan nanette!! faaan:( vill träffa dig igen innan jag åker!<3



jag lyssnade nyss på lååten;) hihi

2010-10-12 @ 18:06:14
URL: http://frobom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0