ÄNTLIGEN!

Äntligen har Paradise Hotel börjat igen, helt underbart :D
Igår efter skolan åkte jag hem och pluggade lite sen sprang jag och Mina ner till gymmet som uppvärmning och mötte upp Sara där, vi gymmade ungefär 1 ½ timme. Var super skönt! Sen när jag kom hem så bänkade jag mig framför tvn för PH!
Och idag efter skolan så gick jag till gymmet, hann dock inte gymma så länge men bättre än ingenting. Gick på en promenad nu på kvällningen med mamma innan jag kollade på Paradise Hotel :) nu ska jag duscha , sen lägga mig!


Miss Sofy - Welcome to Paradise


Andreas & Leonardo
mummmms , nu kommer jag sova gott!!

nattinatti

Kommentarer
Postat av: hanniiih

sista bilden alltså,

fucking damn hot!

2010-10-13 @ 21:25:34
URL: http://hannahvjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0