SISTA NOVEMBER

Danny - In your eys

Sjukt ledsen för dålig uppdatering, tiden har bara sprungit iväg!!!
Redan en vecka sedan, men JULEN börjar närma sig , helt underbart!
Det värsta är ju att det blir bara kallare och kallare, men som tur är så köpte jag en björnfitta i söndags då jag var på julskyltning i mora med Hannah.
I skolan började vi förra veckan med Uppdrag Orsa Näringsliv, det menas med att man får ett företag här i orsa och lär sig mer om det osv. Nu på lördag är det redovisning, usch då! på scen med mick och hela fadderuttan haha ;) nej men det går nog bra får vi hoppas. Senare på kvällen tar jag tåget till borlänge på CLUB NORDIC!!! gissa om jag är nå peppadddd dåå
I söndagskväll beställde jag efter en dator som verkligen behövdes nu! och idag har jag hämtat ut den , tog bara en dag :) + att jag har färgat håret idag!!
I morgon ska jag nog gå och kika på SAW 3D, men vågar man?????
många säger att den är sjukt äcklig

nej nu måste jag verkligen försöka slita mig ifrån min nya underbara vän HP.
Förresten så är det första December imorgon, min chokladkalender bara väntar&väntar tills jag ska öppna den! hihi
GODNATT PuSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0