JULLOV

Sååådär ja, då har jag tagit jullov också! vilken lättnad att sova ut i morgon bitti och sedan åka till sälen på eftermiddagen :)
Idag fick jag mina betyg , fick 5 VG och resten G. Jag är inte nöjd, men det är vissa ämnen jag inte har haft denna termin utan får ha nästa termin, och nu jävla ska jag ha bra betyg annars jävlar ;)
Efter skolan åkte jag hem och la mig på soffan, kikade på en gammal beckfilm som gick på tvn sen drog jag, wanja och sonny till Extreme Fitness och pumpade lite ben! jag kan knappt gå nu, ska bli kul och se hur det är imorgon..
Kom hem och gjorde kycklingwook och städade!
ikväll är sista delen i Morden i Sandhamn också!
bara jag som har tänkt på att det har snöat även fast det är -25?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0