FREDAGSMYS

Såååådäääär ja, då var den sista "riktiga" skoldagen avklarad denna termin!
Och hur skönt är inte det??? Bara chilldagar kvar i skolan nu:)
Gjorde mitt Kemi prov också, gick förvånat bra om man tänker på att jag började plugga igår kväll haha.
I morse var jag in till tandläkaren och spände den jävla tandställningen, alltid lika skönt sådär efteråt...fast
Nu har jag iaf precis käkat tacos, och ska hoppa in i duschen och städa mitt rum.
Sedan springer jag till mina, eller så kommer hon hit :)

VEM VINNER IDOL 2010???
Minnah Karlsson – Piece Of My Heart
Jay Smith – Black Jesus
Jay, gissar jag på!!
fast minnah är grym hon också



Jag med min nya älskade Dbrand - mössa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0