KOMPLIMANGER BETYDER ENORMT MYCKET

Hejsvejs!
I onsdags åkte jag på bio "SAW 3D" med Wanja, Sonny, Krisse och Stunis.
Måste bara säga att den var sjukt äcklig och hemsk. Jag och wanja började skrika och hoppa till i reklamen redan så vi frågade varandra hur detta skulle gå?! Men vi överlevde, bara att jag skakade som fan hahah. Det är nog inte min grej att kolla på skräckfilm på bio med 3D..
Iaf igår efter skolan gick jag till mammas jobb och bestämde mig för att göra en förändring på mitt utseende, så jag gjorde en sidecut. Satt och blundade typ , när hon klippte av mitt långa hår, men kände faktiskt att det passade! åkte in till mora sen, träffade Inez en stund på stan! det var verkligen inte igår, men i morgon syns vi igen!!
Gick sedan till dansen, gick hyffsat bra :)
Sen kom mamma in och hämtade mig , och då åkte vi till salongen igen och fixade sidecuten lite mer, lite längre bak en innan, och två ränder:) vart super nöjd!!!!
Nu idag har det vart en riktigt chill dag, tack så jätte mycket för alla komplimanger och fina ord jag har mött i skolan och på facebook om min sidecut! det gör mig verkligen jätteglad, gillar frillan starkt!
I skolan satt vi upp våra montrar och tränade för redovisningen :) slutade 1.
Nu har jag precis kollat klart på idol och cirkus möller.
Ska gå och fixa mina naglar nu så dom är fina till imorgon , för då är det CLUB NORDIC och redovisning som gäller
här har ni en bild på mig med min sidecut! älskar den!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0