REDAN TORDAG

idag var det andra skoldagen.. chilldagar den här veckan bara, men på måndag börjar allvaret!
när jag kom hem idag var jag helt slut så jag gick och la mig vid halv 4, tänkte att jag bara skulle sova en halvtimme, men nejnej..själv vakna man 6. bra..där var halva dagen borta (y) då var det bara upp och klippa gräset, alltid lika kul. men var iaf sista gången på den här tomten, för i helgen flyttar jag tillbaka till hansjö!
nu sitter jag här i soffan och fryser som fan, ska göra like käk sen kanske de film att se på en film.
hade inte så mycket mer att säga nu, men ha de bäst
puss


blev en bild på mig från studenten i år, bara så att inlägget inte skulle
bli så tomt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0