Nu ska vi upp!!!! LEKSAND = Krigare

JAAAAAAAAAAA!!!! Hemma ifrån en minst sagt SJUK match mellan örebro och leksand. När det bara hade gått 1.19 in i första perioden gjorde Janohls mål, och ni skulle ha sett. HELA arenan flög upp till månen och tillbaka typ. Galet var det. Några minuter senare gjorde leksand ett till mål så det stog 0-2. Sen gjorde örebroarna två mål. i andra perioden hände inget speciellt. men i tredje perioden så gjorde leksand mål när dom samtidigt hade en utvisning. det var inte illa kan jag säga. när det stod 12.00, alltså var 8 minuter kvar. började jag bli jäääääääääävligt nervös. (örebroarna är experter på att gå om på slutet) MEN DET GJORDE DOM ALDRIG!!!! när slut signalen tjöt, tjöt jag likaså. jag hade stått och spänt mig så länge och varit nervös så jag började böla av lycka. fick ju även se min prins. du är så jävla fin.
inatt sover jag gott. namnam.
Och jag dansar daladans, daladans, daladans. Leksing tills dagen då jag dör! Elitserien nästa om ni fortsätter såhär killar ♥


god kvällsfika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0