You'd better push the button and let me know. Before I get the wrong idea and go

inte bloggat så mycket dom närmsta dagarna jag vet.jag har jobbat två dagar nu och tjänat lite välförtjänta pengar. aldrig fel:-) igår myste hela familjen hemma framför the voice sverige. superbra program!! sen kollade vi på new moon och käkade plankstek. älskart ;) har även följt jvm. och vilka killar, dom är helt otroligt duktiga. dom vann guldet, och tårarna sprutade. så nog var man lite sliten igår när man hade sovit 2,5 sen upp och jobba hela dagen.

iförrgår efter jag åkte ifrån hannah tog jag en fika på stan med madeleine. jättemysigt. kul att få träffa dig tjejen! och nu ska jag faktiskt åka hem till henne, spännande :D
ha en bra kväll allihopa.
MISSA INTE Gladiatorerna ikväll !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0