You can't wait for life to hand you things. It doesn't work like that. anything worth having is worth fighting for.

varför inte börja detta inlägg med två söta bilder på mig och min kusin som jag saknar jäääääävligt mycket? men snart kommer jag hem, då kan du räkna med att du ska vara med mig. höh

väldigt skön dag idag måste jag säga, och vädret är mycket mildare. samtidigt som solen kikar fram. blir så glad då. men lite mer sol kan vi få tycker jag. nu vill jag bli brun och få fräknar på nosen! hade inte varit så tokigt. varför inte dra utomlands lika gärna? I wishhhh. Nanette Wiish. Kanske önska mig i födelsedagspresent? höhö, att jag alltid ska vara så billig. fy!! nej vad jag önskar mig är nog, pengar, jeffrey campbell nita skorna, peace and love biljett, älsklingstäckisarna. sen är nog jag ganska nöjd tror jag. ett jobb skulle dock inte seta fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0