Träningsvärk är något som gör ont. Onda saker gillar vi inte. Men denna känsla älskar vi

Jag har helt ärligt aldrig haft så här mycket träningsvärk i mina armar som jag har idag. Jag kan knappt pumpa på tvålknappen och trycka på STOPP i bussen tex. Då är det illa. Men samtidigt så älskar jag det, så känner man verkligen att det händer något!

Dagens pass:
  • Gymmet: Ben, Vader och Mage
Gjorde alla övningar som stog på schemat, och jag höll på att dö helt ärligt. Körde slut på hela mig. Jag ville nästan börja grina, det svartna nästan tillochmed. Då är det verkligen all in man kör. Jag är grymt nöjd över min start , och det känner som att jag redan börjar komma tillbaka i min riktigt form. loveit
När vi gymmat klart så hade vi bara en cykel hem, så vi fick turas om och skjutsa. Samtidigt som vi fick lov att skynda oss som tusan för vi  skulle passa en tid. Och det var inte det roligaste jag har gjort efter ett ben pass. Då ville jag bara dö haha. Så imorgon får vi helt enkelt se om jag kan gå..
Imorgon blir det vila, så kör vi på Torsdag igen!!!! YEAH BUDDY
Detta är en av övningarna vi skulle utföra, men aldrig gjorde det pga att vi inte fick till det. Sonny får nog visa mig. Skit svårt ju. (säkertskitlätt) sämst man är :D

Kommentarer
Postat av: broe

Vi kan öva lite i helgen om du vill :) Den kan faktiskt vara rätt svår att få till, men det kommer du snart fixa ska du se !! ;)

2012-02-14 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0