Jag vill att ditt hem blir där jag hänger min hatt

3/3 av nationella i svenska idag. Satt i TRE timmar och skrev om mobbning. Ångrade mig efter ett tag och ville skriva om min underbara relation till min mamma, men hann inte. Så det fick bli som de blev. HOPPAS att jag klarar det bara, svenska är inte min skarpa sida. Hellre matte om jag ska vara ärlig. Vi hade mattelektion efteråt där vi hade en liten ovanlig lektion.
När vi slutat gick jag, Linnea, Maja och Julia till Saigon och käkade lite. Muuums vad gott det är. Kommer sakna saigon, men när jag kommer och hälsar på sen tjejer så vet ni vart vi ska käka ;)


är det gott gumman?

julia säger hej till bloggen



coolstämpeln går till oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0