Det stikker helt af

Tummen upp till denna: Morten Hampenberg & Alexander Brown – Det Stikker Helt Af (feat. Yepha) - Radio Edit !! älskar norska låtar som ni förstår
Dagen började med att jag övningskörde till skolan, gick bra tills jag kom till skolgården där sabina kom framför bilen helt plötsligt. Så hon höll på att bli mitt första offer. hahaha. Nej men så illa var det inte, bara mamma som överdrev ;) Gjorde ett prov idag som har legat och väntat..skönt att bli av med det men det kommer väl tbx lika fort igen snart. "omprov" står det säkert då. Elektronik är inte min starkaste sida. Vi har även legat ute i gräset och degat i solen ist för att vara på lektion, sköönt! Var ändå ingen speciell lektion.
Sonny hämtade mig på orsa nyss, så nu ska jag ta och plugga.
När man kan gå till skolan i shorts och linne och kunna åka moppe i det, då är det tammefan sommar! älskaaaar vädret. Här är shortsen jag köpte för någon dag sen, ska slänga in vad jag köpte mer senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0