WANT WANT WANT

Har funderat på detta länge, ska nog klicka hem någon dag här!!
Den blir det nog iaf
Kanske den..tveksam, är den ens fin?
maybe baby
Sen så äre så att jag är sjukt sugen på en ONE PIECE! Så jävla dyra bara... men det skiter jag i nu , för jag ska fan ha en!!!! men vilken :s
antingen denna, lite tjejigare
lutar mot dendär
den här måste ha kommit in nyss. Helt okej! :) får se vilken det blir!!
Är det någon som vet vart denna tröja finns att beställa?
fast med långärmat!! de är nämligen så att den försvunnit från en sida jag tänkte beställa ifrån så om du vet så skriv gärna det :)
'
På tal om kläder, nu får jag fan ge mig att köpa!! Mig garderob är smockfull, ändå köper jag bara! måste ju rensas också , men jag vill ju ha allt kvar även fast jag inte använder allt! blir nog att sälja en hel del på tradera.


Kommentarer
Postat av: hannut

öj, vart beställer man tröjan längst upp?! fett snygg

2011-01-13 @ 19:18:13
URL: http://hannahvjansson.blogg.se/
Postat av: hannut

öj, vart beställer man tröjan längst upp?! fett snygg

2011-01-13 @ 19:22:03
URL: http://hannahvjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0