SEGHELG.se

Hallådär!!! måste bara säga att den här helgen var sssssssjukt seg.
'
Idag har jag sytt hela dagen känns det som haha, eller vaknade runt 13. Sen började jag, ska fixa ett drapperi som skär av rummet så det blir till två, om man säger så. I vinrött. Blir också mysigare! Men måste fixa mer tyg så det är inte riktigt klart än.
'
Nu på kvällen har jag kollat på Solsidan , och fyfan vad jag älskar programet! höhö.
När det var slut var klockan halv 9 då kom Mina förbi en sväng:) vi kikade på Minuten, en film och snackade! Det BEHÖVDES kan jag säga.
Nu ska jag sova upp tidigt i morgon , ska in till mora och fixa tandställningen. sen skola
'
om något år har jag förhoppningsvis ett sånt här fint leende! längtarrr
inte kul med räls

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Tack för att du varit med i "Veckans blogg" hos mig - Den här veckan var det svårt att bestämma sig för en vinnare, så det fick bli tre stycken.



Var det inte just du som vann den här veckan - läggs tävlingen upp inför nästa vecka idag kl. 12.00



Jag önskar dig en fortsatt härlig dag!

2011-01-17 @ 10:55:38
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: hehehehe

snyggt leende ;*

2011-01-17 @ 17:38:42
URL: http://istenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0