SAKNAR TURKIET

såhär ser paradiset jag var på sist! älskar stället
'
Saknar Turkiet inte bara det, utan att bara få åka utomlands!! värmen och sola
Har funderat på om vi kanske skulle åka i Juni efter skolan , eftersom min älskade kusin Evelinn åker dit efter studenten och jobbar i flera månader!! vet inte hur jag komma klara mig utan henne.. men får njuta så länge hon är hemma:)
Men här om dagen så fick jag ett sms av Hannah, som frågade om jag vela följa med dom till Side, i Turkiet den 25 Maj! Blev skitglad :D nu gäller det bara att jag får för mamma. hihi
'
nu går jag och lägger mig! sonny ska låna datorn också.
godnattt mina änglar

Kommentarer
Postat av: Anonym

28:de va det faktiskt nöten ;)

2011-01-25 @ 16:38:46
URL: http://hannahvjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0