MAN KAN BLI VAD MAN VILL, BARA MAN VILL

Men jag vet inte vad jag vill!!!! Får ångest av det här gymnasievalet som snart ska göras! Jag vill flytta till Falun, men inte själv. Vill träffa nya människor osv. Finns mer att göra där.
Om jag går i Mora så kommer jag trötta på mora direkt känns det som.
Men om jag går i Mora blir det nog Ekonomi..
Och om det blir Falun kanske det blir stil & trend med mode osv.
aja har ett litet tag att fundera till innan jag ska söka första gången , uhuh
'
Men uuuusch vad svårt det är!
'
Var hos Hanna inatt kollar på film med Tozzi åså! Vi tog det bara lugnt.
Och eftersom Orsa är så fruktansvärt kul så lär det väl bli något liknande ikväll också, fast hemma själv eller nått! WOOHooOO :DDDD
En lördagskväll och ligger hemma och har ingenting planerat, WHAT IS THIS???
nu ska jag iaf börja med att ta mig en varm dusch!
NU vill jag ha sommar och värme, och rida vill jag också!!!
Ska nog åka till Sanna någon dag, hihi. Var ett tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0