ÖREBRO

hann inte in på datan en sekund igår. sluta halv 12 då åkte vi direkt till örebro, men vi stannade i borlänge på kupolen. vi käkade på tacobar och fick äntligen med mig ett par träningsbyxor från stadium!! :) var i örebro innan 5! var så sjukt jobbig trafik, långtradare överallt.
måste iaf säga att det var sjukt lätt att åka till skolan. tror jag kan hitta dit själv t.o.m ;) rakt ner! sen in till vänster sen på höger sida var det.
Örebro verkar vara perfekt för mig, inte så jätte litet eller stort. Lagom stad att flytta till som ung!
göteborg är alldeles för rörigt eller sthlm , nu när man bor i orsa så ja, det går inte ens att jämnföra! vissa kanske förstår haha.
När vi kom dit iaf så stannade vi först där styliserna höll till. dom sminkade mig lite också. Det var en ny linje där för dethär läsåret (ht -10)
dom sa att det fungerade bra och var populärt! dom hade också lagt till foto i den linjen så man fick bli fotad och fota andra!
efter det gick jag till textil & design och kikade , fick även pröva desas symaskiner, riktigt fräna ;) men hon stod och rabbla upp massvis att man skulle sy. och det är ju inte riktigt det jag är ute efter. fast ska till falun och mora och kolla också, någon dag:)
tillslut var klockan 18.00 då gick vi och kollade på modevisning! kan lägga in några videor från det sen :)
  • ca 100 m till alla stora gallerior från skolan
  • skolan ligger mitt i stan
  • underbara lärare & elever, jättetrevliga!
  • tågstationen/busstationen på andra sidan vägen
  • sen är det bara 28 mil till örebro, inte så farligt långt:)
  • ikea finns ;) höhö
  • och gustavsvik!
såhär ser skolan ut!


detta ligger vid skolan! skitstort och snyggt, en rejäl sporthall


här är gustavsvik badet! ska snart dit med ewweeeee


Kommentarer
Postat av: Nina

Tjoohoo va roligt Nanette. De är samma skola som jag gick 3 år på frisör. Trivdes jätte bra och Örebro är ju en super trevlig stad. Kramar

2011-02-11 @ 12:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0