127 TIMMAR

hann inte in på datan igår så jag berättar lite vad som hände!
Jobbade fram till 3 sen kom mamma och hämtade mig, då åkte vi hem så jag fick byta om. Sen åkte jag direkt in till mora på hockeyträning! Vi var inne idag, och det gick super. måste bara slipa till skrillerna till nästa träning och fixa halsskydd, men ska kolla om jag kan ha sonnys!:) pappa kom och kollade så han filmade och knäppte kort! dom kommer upp på facebook och här sen såklart:) efter träningen kom sonny och wanja och hämtade mig, så åkte vi hem till wanjas pappa. där jag pluggade lite åså, sen följde anton med oss på bio.
Filmen var sjukt bra! en av de bästa jag sett kan jag berätta och den hette 127 timmar! så den rekommenderar jag verkligen.
när jag kom hem så duschade jag sen la jag mig direkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0