BONJOUR

Goddag mina fina vänner! Riktigt skönt att vara ledig idag måste jag säga. Jag gick upp runt 10, åt frukost, satt igång bra musik sen städade jag undan lite :) bara mitt jävla rum kvar nu, jag lyckas jämt stöka till där..haha, men de får jag fixa iordningen sen.
För nu ska jag gå och göra mig i ordning. Innan 13.00 kommer mammsen och hämtar mig :) så tar jag och Wanja bussen in till Mora.
Ska träffa Inez och vara med henne fram till ikväll, då jag drar iväg på dans! äntligen.
Var 3 veckor sen jag dansa sist p.g.a plugg, födelsedag . Men nu jävlar är jag taggad! får se om jag ens hänger med.. annars ger jag upp! kanske ändå är sista terminen jag dansar där ändå. Lite tråkigt.
Nej nu måste jag rappa på här.
Hörs kanske senare!
höhöhöh imorgon får jag lov, fyfan va skönt det ska bli :D
och då fyller min prins år också!! ;)
have a nice day!:)
morgontröttbild.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0