PENSIONÄRSJÄVLAR & ZLATAN

Sitter och kollar på pensionärsjävlar nu, så jävla sköna!!
Idag har jag vart och gjort något tryck med bilden på grafikgrejen. Sen till skolan och kollade på en halv film , den hade redan börjat. sen slutade jag , ganska onödig dag tycker jag.
gick till mammas salong och fixade min sidecut direkt efter, vart jätte bra:)
Sen gick jag hem till farmor och farfar och åt soppa, sedan la jag mig på deras soffa framför tvn och där slocknade jag på direkten med deras söta katt stumpan brevid mig.
Sen kom mamma och hämtade mig runt halv 5. åkte in till mora då , blev jysk en sväng :)
nu ska jag gå och lägga mig! imorgon är det innebandytunering i skolan , får allt se hur det går ;)
förresten så hörde jag på radion i morse att Zlatan är i Sälen nu , och dit drar ju jag snart , wööööw :D




han väntar på mig :) det vet jag

godnatt puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0