HOME

Hejsan, kom hem för ett tag sen! Har ju vart i avesta hos ewwe, vi har myst och kollat på film osv. Alltid skönt att komma bort tycker jag!!
Redovisningen i lördag gick faktiskt super, vann dock inget pris men såg nyss att vi har hamnat på en stor bild i Dala-Demokraten.
Efter allt i skolan åkte jag hem och gjorde i ordning mig och åkte sedan vidare mot Veronica, åkte med henne till tåget i mora.
Var oklart om Christoffer skulle till Club Nordic eller inte , men han åkte dit med oss iaf:)
När vi var framme med tåget så var det säkert ca 30 ungdomar med oss som inte alls visste vart Tenoren var, så det tog ett tag innan vi hittade, och det var verkligen svinkallt ute , så vi gick inte på donken och värmde oss några minuter innan vi gick till tenoren precis brevid. När vi kom fram, såg vi en enorm kö, jippi tänkte vi. Men det var bara att börja köa kom in efter 40 minuter kanske.
Jag hade en helt okej kväll, men kunde ha vart roliga om musiken hade vart bättre och om det inte var som en bastu på dansgolvet + att personalen var hur griniga och bitchiga somhellt. Tur hade jag super sällskap med mig iaf:) Hannah och Christoffer, tack!!
Åkte till avesta direkt efter discot var slut.
Har hört att många inte kom in, kan ju säga att vi hade tur iaf
http://www.dt.se/nyheter/borlange/article821293.ece
sjukt att dom säljer mer biljetter än vad som får plats i Tenoren!

Kommentarer
Postat av: Christopher Eriksson

Ja, personalen var sjukt otrevliga! Ett minus på de! Och att man knappt kunde andas på dansgolvet! Haha men de va kul att vara med er i alla fall! :)

2010-12-08 @ 17:01:45
URL: http://myglamorouslifestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0