Gårdagen

Gårdagen var en arbetsdag utan gym, det stod flytt på schemat. Hjälpte Ullis att göra nya hagar som vi sedan släppte in Hanna och Bella i. Efter det åkte vi upp till Hansjö och byllde en hel transport med hästgrejer, samt en lastbil med möbler. Vi flyttade helt enkelt, allt är inte borta än. Det är lite grejer kvar. Sen åkte vi hem och grillade och käkade gott, på kvällen gick jag ut och borstade Bella och gosade med henne samtidigt som jag fick bekanta mig lite med henne. Super mysigt. Däckade ganska sent på kvällen sen efter en värdelös match av Sverige.

nöjde pållar som får äta grönt
ullis hittade en perfekt storlek på fyrhjulingnen
hon visar hur man ska åka helt enkelt ;)
jag ute på promenad med min urgilliga lilla herman och felicia.
för söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0