En fin dag med en vän

I förrgår drog jag in till Inez tidigt på morgonen, fick skjuts av Johan. Åkte direkt ut till Vinäs, där hon står med hästen. När jag kom dit så gick vi till stallet bredvid och tog en varsin häst och red. Hon tog Tornado och jag den andra som jag inte ens kommer ihåg namnet vad kass man är. haha. Var iaf superkul att rida. Man kan ju säga att det var lite annat att rida fullvuxen häst än treåring. haha.
Efter vi var klara, så GICK vi hem till henne. 4 km. Men min tunga väska och allt. Käkade lunch, sen spelade vi kort. Vid 17 tiden kom sanna och hennes mamma och hämtade oss så hoppade jag av på mora för dom skulle inte på körkortskurs. Jag gick in på H&M och blev helt kär i deras nya sommarkläder som kommit in, ville ha ALLT. Träffade även på Wanja där inne, hon skulle gå och sola. Hon hade precis kommit hem ifrån Sthlm.
'
'
'
Här kommer några bilder.
tornade till vänster. och jag red hästen till höger
en söt liten inez ;)
jag ligger och posar i inez säng medans hon duschar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0