hello again - om min födelsedag 17/2

hej, känn dig välkommen till en av sveriges om inte världens sämsta drivande blogg. snart en månad sen sista? så vad har hänt? vad har ni missat? en helt del
då börjar vi där vi slutade kapitlet.
V.7 Fredagen / min födelsedag : Denna dag var så otroligt fin, våren var äntligen på väg. det var stekande sol över hela landet och 10 + minst i solen. en lycklig dag helt eneklt. jag och Evelinn tåget upp till Orsa. Släkten kom och alla var samlade. helt underbart. vi käkade god mat och öppnade presenter! hade en svårslagen födelsedag som jag inte finner nog med ord för att kunna tacka. jag älskar min släkt, familj! ni är bäst
orkar inte redigera om bilderna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0