Här började mitt sportlov V.8 = skola + träffa bra vän


En dag på ekonomi programmet - Mora
På måndagen skjutsade mamma inte mig till Stmikaelskolan där jag fick vara med en dag på ekonomi programmet, och jag trivdes bra! väldig skillnad ifrån mitt program som jag går nu iof. Jag umgick med sanna, elin, marja och pia. trevligt trevligt! hade faktiskt kunna tänkt mig att gå den linjen. Dock kommer dom ta bort det diplomet som man får när man går ut trean där(man kan få jobb direkt då) men det skulle inte bli någon speciell skillnad. Något annat de skulle börja med är att man kunne välja Gym-gymnasie (ist för typ, hockeygym, fotbollsgym. jag ni förstår) det tycker jag låter kul! så då ska man få bara på classgym några dagar i veckan så som jag förstod det.
Har sökt och så. Och vi får se hur det blir till hösten. Om jag går kvar här i örebro eller flyttar hem!

Efter skolan kom Inez och hennes mamma och hämtade upp mig. åkte hem till henne och var med henne till sent på kvällen. tack gumman. vet att det har varit struligt hit och dit och tjafs. men jag älskar dig vännen. senast vi träffades var på höstlovet. så vi hade varit utan varandra FÖR länge. vi får ses snart igen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0