Dagens träningspass

Dagens träningspass:
Biceps & Axlar
På mitt schema står det att jag skulle ha vilat idag. Men eftersom att jag inte hinner gymma på fredag så gymmade jag idag ist. Jag kan ju även säga att träningen har gett reslutat på denna korta tid. Och det är alltid kul!
För ca 5 veckor sedan vägde jag 56-57 kg. Och idag väger jag ca 59,8 kg? Hur fan går det till. Jag har ju ätit så sjukt mycket bättre mat nu på sistonde, sen tränat mycketmycket mer. Kan det möjligt vara musklerna?
Mehdi sa även idag att han tyckte jag såg så smal ut, "bantar du nanette?" hahahaha, jag som tycker jag bara blir större och större :(
Man kanske skulle tagit bort alla speglar här hemma så man inte kan se kroppen på några veckor, då kanske man ser resultat. Äsch, bättre att ta kort. halåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0