Minns 2011 som om det vore igår ♥

helt klart bästa året utan tvekan.
hade ni ett bra avslut? det hade jag iallafall :) sara kom hem hit och fixade sig med mig. och vi dränkte oss i glitter haha. men det är verkligen nyår, glitter och svart
farmor kom och hämtade oss vid 19 tiden. åkte och handlade lite dricka. sen kom vi hem till andre. då var det bara att inta kockplatsen om vi skulle kunna äta någon mat ;-) efter 23 drog vi till någon fest. träffade mycket bekanta ansikten. jättekul:) vid 12 slaget skålade vi för fulla muggar med min Changpagne Showers!! tack alla för kvällen!
bra tveksam om detta år kan bli bättre? tror jag inte kan få de bättre än förra. vill bara säga att jag älskar mina vänner och familj oerhört mycket 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0