Only one week left

det är fredag, jag är ledig och det är endast en vecka kvar till min födelse. det har varit en dag som har bestått av jobbiga saker. då innebär det, tvättat och gått runt i örebro och sökt jobb. intekul. sen har vi iaf gjort världens gosaste kycklinggryta som höjdpunkten på denna dag. jag och evelinn har hela helgen för oss själv och vi vet inte alls vad vi ska hitta på. just nu sitter vi i soffan med en varsin dator i knät, socialt haha. vi lyssnar just nu på fronda, vad händer där :s house ska de ju vaa!!!  påtal om det kom jag på att det är fan inte långt kvar till avicii.
ikväll ska vi faktiskt bara stta framför tvn och ta det lungt med glass och fruktsallad till gaygalan, the voice sverige och Johnny English Reborn, någon som sett den och vet om den är bra? Mr.Bean är ju med iaf så kan ju inte vara dålig.

grattis min fina älskade farmor på namnsdagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0