Happy Valentine’s Day ♥

Idag är det den 14 februari och det händer bara en gång om året? pafft. haha. nej, Men alla <3 dag är det jag är mest inriktad på just nu. Jag har varit väldigt positiv idag, och tänkt på dom jag älskar. Men det gör jag ju annars också. Men såna här dagar borde vara året om, man blir så glad på nå vis. även fast man är singel. men det spelar ingen roll tycker jag. det är dom nära och kära som spelar roll. idag fyller även min söta lilla kusin år. sämst som jag är vet jag inte riktigt hur mycket. men stor har han blivit! varförmåstetidengåsåfoooort?ännu ett grattis till dig skitunge :-)

Jag spenderade min alla ♥ dag med Evelinn och Filip. Vi gick och såg på "En gång i Phucket". Sjukt rolig film som jag rekommenderar att alla borde gå på, älskar när Peter Magnusson och David Hellenius gör filmer ihop. Dom blir oslagbara. Min dag har helt enkelt varit jättebra och mysig. Kärlek på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0