excuse me, sorry, förlåt

hej. jag ber om ursäkt för min urusla uppdatering. jag har helt enkelt inte haft lust att blogga något på sistone. hade blivit ett fan av twitter ist, så där kan ni följa mig och hänga med i svängarna och få reda på vad jag gör minut, efter minut! @oscarsonnanette
ni som inte börjat med twitter. bad for u. det är något du missat isf
medans jag inte har bloggat så har jag hunnit hem till orsa en gång. det var förrförra helgen.
på veckorna gör jag iof inte så mycket. men jag har faktiskt inskaffat mig ett gymkort på friskis & svettis. men jag har gått och blivit sjuk så det blir nog ingen träning för mig förens i helgen, vilket är surt som fasen.
och nu till helgen är jag och ewwe äntligen hemma tillsammans, själva. vet inte alls vad vi ska hitta på, men de klurar nog vi ut med våra bra fantasier, hmm.
juste jag har färgat mitt hår svart också, och jag trivs som fisken i vattnet. love it
idag har jag bara haft vanliga teorilektioner, svenska och engelska. sen efter det gick vi till conventum och fixade och dodande inför idrottsgalan som håller på just nu. sen slutade vi. och imorgon är jag ledig. underbart.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0