Träningspasset 24/5

Stod för Ben, Vader och Mage
När jag körde Benböj med skivstång så knaka mitt knä tre gånger och det är lite obehagligt. Men det var liksom inget mer än så? Är det normalt, kändes verkligen som att något gick av flera gånger..
Annars måste jag säga att detta pass gick utmärkt, och jag älskar verkligen känslan efter när man är klar och ska gå hem. Man kan verkligen inte gå, det måste se riktigt kul ut att se mig gå efter ett benpass.
*
'Vill ni bli taggade på gymmet? Gör som jag och nöt sönder denna ---> GYM musiken <---
Bjuder på några bilder härifrån också

Benböj
Film, Müsli, banan, kiwi, linfrön och frysta hallon fick ersätta mig efter träningen för vi skulle ut och käka på resturang någon timme senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0