Nyfikna på vad jag gjort de senaste två veckorna?

Då ska ni få se det nu :D
Först hade jag påsklov, sen blev jag hemma en vecka till. Kom hit till örebro i söndags:)
jag har....
varit på gymnasie fest i rättvik. där jag dansade med underbaringen Lina!
jag har haft tacomiddag med systrarna stenis
har även ridit med inez ut, jag red på Torro som jag kallar honom ;) (Tornado)mysmys!
köpt choklad bara för att jag inte fick för Inez ;)
tillbringat Earth Hour med systrarna stenis samt alla ljus
varit ute och gått med vår tiger, Boss
listat ut att pappas val av färg på bilarna står för LEKSAND IF!!!! WORD
var ute och gled i pappas nya, (den vita på bild ovan) riktigt clean

fått puss av inez
har posat för jag skulle lägga upp bild på instagram och visa att jag åkte upp till SÄLEN för att hälsa på linnea.
hur ser posen ut egentligen?:s

varit på experium sport bar och kollat på fotboll

myst med min fina i backen
druckit varm choklad m grädde i solen i lindvallen
hängt på afterskin med miss deubler
varit på experium och badat och bowlat med fam deubler, mysigt
hittat min älskling i vecko revyn. DW ♥
tycker om denna tjej
har även grillat med anton, sonny och wanja
firat påsk hemma hos pappa genom att dels spela NHL12 #standard
har flyttat ifrån hansjö...
vaknat upp i stackmora hemma hos ullis, och bor där tills vidare!
har funderat på hur Fabian tänkte när han gjorde dehär? smart? njae
har lurat hela facebook att jag klippt page, ihih
har partajat med fina vänner, hos emil!
har varit ute på prommenader med bror och wanja och hundarna i stackmora
har även gjort premiärtur på en treåring, vid namn Hanna. Jag fick inleda hennes första trav. Hon tränar upp sina gångarter nu inför treårstestet. Gick bra.
har följt med Ullis och Lina till sågmyra för att shoppa :*
'
har varit fotograf åt modellen på bilden, Mr.Fabian. Snygging
har saknat mitt hjärta
fotograferat ett av inköpen ifrån sågmyra. Tommy Hilfiger*
har gjort mat, denna gång hamburgare heheh
ridit mer på Hanna. Går framåt. man märker framsteg dag för dag, askul!
här har hon även mitt egengjorda ländtäcke på sig. hiss/diss? :D
har fått sovit brevid min älskade lilla plutt♥
Ridit Hanna en vecka i sträck = trött tjej.
Galoppen fick vi också till, utan problem. Duktig tjej
Har varit till blge med kalle och andre och shoppat och myst. bästa ni!
och ifrån blge fick jag med mig en tröjan jag har på mig där, samt kepsen
har sovtillfälle posat
åkt cross med lilleman
drömt mig tillbaka till turkiet när det föll snö hemma
har badat med evelinn
prommenerat till affären med evelinn samtidigt som vi fick syn på att växter börjat slå ut. och gräset är grönt nu! sommmmmmar snart.
jag hade säkert 500 till bilder ifrån allt dehär, men min iphone krånglade igår så allting försvann..så blir det när man inte lägger över bilder på hårddisken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0