Vill träna..fuck förkylning

Jag har inte bloggat om min träning på ett tag. Men eftersom att jag har varit hemma har jag inte kunnat gymma något. Har därför ridigt för det mesta och varit ut på prommenader. Här till veckan gjorde jag comeback på gymmet, och satan va fort man tappar styrkan. Sinnessjukt. Men visst, det kommer tillbaka fortare om jag håller i det nu. Var på gymmet igår och körde Biceps - Axlar. Tänkte dra dit nu också, men ingen ide att göra så att jag blir mer sjuk. Tänker därför ta en prommenad till affären ist och vänta med gymmet till antingen i morgon eller måndag.

Såhär såg min frukost ut 
och här en bild på mig innan gymmet igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0