Uppdatering om mig

Det flesta har säkert läst min förra blogg, på nattstad. jag har flyttat till örebro med min kusin evelinn, jag går som sagt första året på virginska skolan som ligger mitt inne i stan. jag utbildar mig till stylist. och fråga mig inte om det är den rätta linjen för just mig. för det vet jag inte! konstigt kanske det låter, men jag vet absolut ingenting jag vill hålla på med nu, lurar mig att flytta tillbaka hem. men Nej, det är ingen idé. jag går klart dehär tre åren där nu sen får vi se vad som händer. har fått 15 st underbara vänner där nere, ni vet vilka ni är! ni är så fina
jag bor i lägenhet på väster med evelinn som jobbar just nu. har gått i skolan lite mer än en månad. visst är det jobbigt att ha min familj i olika städer.
- min bror sonny har flyttat till oslo i norge och jobbar där, är glad för hans skull iallafall. och mamma och pappa är 30 mil(4 h) bort ifrån mig varje dag, det är lite jobbigt. Just nu är det bra iallafall. för nu ligger jag hemma i orsa hos mamma i soffan. var precis på väg att skaffa gymkort i örebro och skulle börja träna, men icke. fick lov att åka hem i söndags natt. jag kunde varken sitta, gå eller ligga ner. det var bland den värsta smärtan jag har varit med om tror jag haha! och nej det var inte kul.. i måndags fick jag lov att åka in på akuten med mamma. de röntgade mig och tog massa prover, det trodde de skulle få lov att operera mig. men det behövdes inte. inte den här gången iallafall. har fått återträff om en månad, då får vi se hur det ser ut. i värsta fall måste jag operera mig. Och vi pratar om en stor hårsäcksinflamation som är precis vid svanskotan. ni tycker säkert att detta låter konstigt. men nu vet ni iallafall. 

Nu har jag ingenting mer att bjuda på, tror jag? vill ni veta något mer, fråga på bara. jag försöker svara så gott jag kan isånnafall. nu har jag skrivit ett bra tag så nu ska jag ta och stoppa i mig något i magen. sedan ta med mig min söta lilla kamera och gå ut i skogen och fotografera lite, lär passa på att njuta i den härliga färgglada årstid. det är en sådan stor skilllnad nere ifrån örebro och upp till orsa. Dalarna är somsagt mycket finare tycker jag. men det är klart att örebro är fint, annars hade jag inte bott där ;-) väldigt fin, lagomt stor stad!
vi hörs senare. /N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0