SKRILLEX klara för Peace and Love 2012

hur underbart är inte detta? skrillex gör sån sjukt skön musik ska ni veta, om ni aldrig hört dom förut har ni nog aldrig lyssnat på riktig musik men om ni gör det måste du ha bra ljud. man kan ju säga så att det är som om att det knullar i öronen? det var fint tycker jag. hahaha. men det är så härligt att lyssna på skrillex för det är bara att dampa loss när man dansar. man behöver alltså inte ens dansa fint när man lyssnar på dem:D
längtar ihjäl mig till p&l nu. swedish house maffia och avicii och andra massa sköningar som gör housemusik får även komma också tycker jag. det gör inte mig mycket. här får ni några bra tips på skrillex musik!

Skrillex – First Of The Year - Equinox
Skrillex – Scary Monsters And Nice Sprites
Skrillex – Rock N' Roll [Will Take You To The Mountain]



bjuder på denna söta bild på emma, mig och wanja ifrån i sommras på p&l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0