Get rich or die trying

sitter med handuken på huvudet nu, har precis duschat. ska lägga mig brevid evelinn i sängen och glo på get rich or dir trying av 50 Cent, måste ju se den innan vi ser honom på riktigt. gud vad fränt det kommer bli. även några fler som skulle uppträda såg jag? tex
Lazee: Lazee – Do ItLazee – Gotta Go
J-son: J-Son – Destination SkyJ-Son – Head In The Sky

känner på mig att det kommer bli grymt

imorgon har jag bara hantverksteknik, skönt. sovmorgon till 9.50 men jag ska upp till vårdventralen 8, kul :)
åker sedan direkt efter skolan mot sandviken med moster som hämtar oss sen vidare mot avesta och blir där över helgen för att fira halloween med släkten. mys
godnatt you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0