24 oktober 2011 - tänk på vad du säger innan du säger det?

väldigt trist väder idag måste jag säga. kyligt och dimmigt ute! äkta höst väder, sånt som gör en trött och deprimerad. när jag cyklade till skolan idag så regnade det verkligen löv ifrån träden. snart kommer snön.. gjorde inte alls mycket i skolan hade en enda lektion och vi i klassen har inte träffats sedan en vecka tillbaka så vi hade ju mycket att berätta. men vi pratade ju också om det läran pratade om. sen sa hon till oss att vi inte kan hålla på såhär, - jag kommer inte orka med er om ni ska hålla på såhär i tre år. alla vart knäppttysta och så jätteledsna ut. efter ett tag såg hon att alla höll på att somna, då sa hon - jag gillar nog mera att ni pratar, haha. ni ser ju så trötta ut. 
vi satt även och pratade om färger och då stod det att färgen turkos gör en väldigt lugn. men jag fick lov att säga vad jag tycker, tänkte att hon vill väl veta våra åsikter. så jag ba  - jag tycker att turkos är en sådan färg som man blir väldigt upphetsad av! sen tänkte jag efter, vad fan sa jag där? haha. alla började asgarva och jag kom på att fel ord flög ut ur min trut. kul haha. så sa jag ju att jag självklart menade stressad. fick sluta halv 2.

och idag fick Robin sitt körkort, grattis grabben!! kör lugnt nu ;)

sitter framdör tvn nu och spelar musik  och kikar på den sjuka rean på nelly. medan jag väntar på att klockan ska bli 16.00 så jag får cykla till vårdcentralen. när jag kommer hem hoppas jag att evelinn är hemma så vi kan ta en redig promenad och sedan käka & mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0