19 oktober 2011

förlåt,förlåt för dålig uppdatering. men det är absolut inget ni har missar. det händer inte så mycker just nu i mitt liv förutom att jag saknar mig familj fruktansvärt mycket och orsa tillochmed. men bara en vecka kvar som återstår. det är kaos i min hjärna nu kan man säga, angåenade gymnasiet. för jag vet fortfarande inte om jag vill gå kvar på stylistprogrammet. usch det här är inte kul, jag vet fan inte ett skit om vad jag vill. hjälp , tack. har världens press på mig känns det som för nu innan höstlovet börjar måste jag ha bestämmt mig för annars om jag börjar på en annars linje efter jul typ så måste jag gå om och de vill jag ju inte. annars så befinner jag mig i scorett butiken i stan nu på dagarna, jättegullia är personalen och jag trivs bra även fast jag bara springer runt nere i lagret och packar skor. sen luchar jag med sötaste sara :-) 
idag sprang jag och sara förbi bikbok på lunchen och där var det är sjuk rea :-) så jag kunde verkligen inte motstå denna snygga/frächa stickade tröja. endast 99 riksdaler, värt det eller hur? ;-) och nu när jag tänker efter så hade ju en Daniel Wellingtons klocka matchat utsökt! nu ska jag och evelinn kolla på en film tills vi somnar. sov gott alla fina

Kommentarer
Postat av: S

Om du känner att du vill byta så ska du göra det.

Om du inte vet vad du vill göra så kan du gå en linje som tex samhäll, då har du en bra grund för vad du vill göra sen :)

Att flytta hemifrån och allt sånt hinner du göra senare i livet, det är ingen brådska, jag lovar.

Lyssna på magkänslan, lita till din egen förmåga och gör ingenting som är för någon annans skull än dig själv.

Kom ihåg att det är ditt val :)

2011-10-19 @ 23:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0