Problem är inga stoppskyltar, det är vägvisare

efter en varm och skön dusch så ligger jag i sängen och spelar julmusik? ganska mysigt faktiskt. jag har även ringt mamma min och bokat att vi ska baka lussekatter när jag kommer hem. kanske borde ta och ringa smhi i samma veva medans jag ändå håller på, och boka lite snö? hade ju inte varit helt fel nu. tänk vad mysigt att bara dra ut ewwe i snön och mula hennes lilla nylle:D hihi. opps dedär såg hon:(
har legat här framför facebook och planerat helgen som ser ganska ljus ut måste jag säga. det är nämligen så att örebro ska få lite orsa doft hit, jag längtar och hoppas att allt blir som det ska. punkt. nu ska frun och herren sova. men vissa börjar ju inte fören klockan 12 imorgon. göttans.  godnatt pözz

vimmelbild ifrån 50 cent konserten ;)fan vad snygg man va. eller kan ju diskuteras.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0