- Jag hatar att jag älskar dig

så är det bara. blir så ledsen av mig att jag kärat ner mig i dig. visst det kan man förstå varför, men det är onödigt bara. jag kommer ingen vart med det. drömde om dig, vaknade upp men ville drömma vidare så jag somnade om igen. ville inte vakna och se att det var en dröm bara, jag trivdes så bra med dig. blev så besviken när jag vaknade sen och kände att det var omöjligt att få drömmen till verklighet

Hej på er och förlåt för att jag kommer behöva säga detta. Jag hinner inte lägga upp bilderna nu heller. För jag ska vara duktig och lägga mig tidigt för en gång skull. Var ej i skolan idag, för jag var helt hängig i kroppen och ont i huvudet & halen. inte kul. Så jag har tagit det lugnt för den mesta delen idag. Men vi hörs i morgon hoppas jag. godnatt mina fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0