stan med Sabina

Gick upp klockan 6.00 i morse, satt på mig träningskläderna och skorna sen tog jag mig en sväng ut i friskluften!
Att jag ens orkade, rätt stolt ;) Åkte till skolan vid 8, sen hade jag idrott, musik och matematik! Efter skolan tog jag och Sabina bussenin till mora, först noret in på dollar och ÖB. Fick ju bara lov att springa in där, var så längesen! Sen tog vi bussen till stan och shoppade loss!!!!!!!!!!!! Nej inte riktigt, men fick med mig 4 plagg hem. Men för en vecka sedan var jag i falun och shoppade. Och när jag åkte där ifrån sa jag till mig själv att jag inte skulle shoppa något den här månaden..men aja vad säger man? hahaha fyfan. Tog även en varsin Tacotallrik på kaffestugan innan vi åkte hem. Nu funderar jag på att gå och lägga mig och läsa på lite matte och läsa i min bok. Och även ladda inför imorgon bitti, tänkte att jag skulle ta en springtur då också. Men orkar jag det? Jaaaaaförfan. Lika bra, då har man det gjort! Men nu ska jag gosa ner mig i sängen, slänger in bild på plaggen imorgon. Godnatt beautiful people :) Laddar inför nationellaprov i matematik imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0