snö?

Goddag på er! Inez skulle sova här igår egentligen, men hon åkte hem , så jag sov hos Linnea ist, för jag ville inte cykla hem själv. Det var iaf en jättetrevlig valborg i år måste jag säga, hände en del sjuka saker. Men sånt man får ränka med? Hörde att det hade snöat i morse , det var vitt utanför huset? Men nu är det borta iaf, skönt det! Träffade många härliga människor igår, var även in på bowlingen en sväng. Det blev dock sjukt kallt.. minus grader. Usch inte skönt, vissa gick t.o.m i shorts?! Blev en del bilder igår, slänger upp dom senare kanske. Nu ska jag dammsuga sen försöka ta tag i plugget lite? Men jag orkar fan inte, jag vill bara ligga på soffan och chilla...sjukt seg dag. Aja, nu är det inte många veckor kvar.
Och idag ändras spotify också..10 timmar i månaden får man lyssna om man inte har premium och bara 5 gånger på en låt. Sjukt, men jag fattar ju självklart varför dom gör såhär, fan artisterna kan inte tjäna så jävla mycket.
Men någon som har premium invite som kan skicka till mig?! :D Hade vart urgulligt. Skicka isf till [email protected]
usch vad jag saknar dig Lorima

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0