på med springskorna

Var duktig och cyklade hem idag, var inte så kul direkt. Motvind HELA vägen hem, sen är det bara uppförsbackar så det gick lite segt. Ja. Nu har jag nyss fått i mig en smörgås, och tänkte gå och ner och sätta på mig träningskläderna. Dom saknar jag faktiskt! Tänkte att jag skulle prova att ut och springa idag, längesen sist. Så jag lär väl ha världens sämsta kondition! Och var som händer sen? Jag ska nog bara pluggapluggaplugga. I morgon tänkte jag och Sabina dra till mora efter skolan och gå på stan ett tag. Sen klockan 19.00 ska Christoffer ha en dansshow "Mitt liv som homosexuell" spännande :)
bjuder på en så-här-såg-jag-ut-idag bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0