2/5 måndag

Rätt chill dag idag, började läsa en bok som ska vara utläst den här veckan + recension. Har läst i timmar idag..så jag är rätt slut, hatar att läsa annars men den är faktiskt bra! Den heter "som jag vill vara".
Halv 3 åkte jag och Sabina med Martin till Hansjö Bygdegård, vi ska planera och fixa inför våran avslutningskväll som kommer vara den 14 Juni. Träffade några där och snackade med dom, sen skjutsade han hem oss.
Då intog jag soffan och läste vidare som sagt. sen har jag pluggat matte också. Nationellaprov på torsdag - INTE KUL.  Sen har jag även typ 3 till prov jag måste göra? Så ingen lugn vecka för mig.
Måste verkligen passa på att träna den här veckan, börjar friskna till i knät nu.
Jag hinner inte lägga in bilderna från helgen idag heller. Det tar typ 5 min per bild, så jag orkar inte idag.

bild jag tog idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0